Mainosteippaukset kaikkiin kohteisiin

Yksilölliset tai kauppaketjusi ohjeistuksen mukaiset ikkunateippaukset ovat tärkeä osa yrityksesi ulkoista ilmettä.

Nykyaikaiset ja kestävät valomainokset

Led-valaistuksen käyttö lisääntyy räjähdysmäisesti, ja led-valot ovatkin jo nykyään kaikkien valomainosten pääasiallinen valonlähde.

Myyntiä kasvattavat myymälämiljööt

Tyylikäs myymäläympäristö luo asiakkaalle viihtyisän tunnelman, ja selkeät opasteet tekevät ostosmatkasta miellyttävän.


MUUTAMME YRITYSILMEESI TEHOKKAASTI

Kun suunnittelet yrityksesi ilmeen muuttamista, me autamme. Toteutamme mainosteippaukset, valomainokset, myymälämiljööt, mainoskilvet, banderollit, markiisit ja ajoneuvoteippaukset monipuolisesti ja korkealla laadulla.

Laajan verkostomme ja monipuolisen tarjontamme avulla yrityksesi ilme muuttuu nopeasti ja kustannustehokkaasti – korkeasta laadusta tinkimättä.

ERIKOISTUMINEN KETJUYRITYSTEN LIIKEPAIKKAMAINONTAAN

Olemme erikoistuneet ketjumaisesti toimivien yritysten liikepaikkamainontaan. Keskeistä on rakentaa yhtenäinen ilme, joka näkyy kaikissa toimipisteissä.

Tarjoamme sinulle kustannustehokkaan toimintamallin: projektisuunnittelun, kartoituksen, toteutuksen lupa-asioineen sekä projektiseurannan. Meiltä saat myös liikepaikkamainonnan visuaalisen suunnittelun.


Mainosherva mukana Postin yritysilmeen uudistamisessa

Itella Oyj halusi kuunnella asiakkaitaan ja muutti nimensä 1.1.2015 alkaen Posti Group Oyj:ksi. Samalla Posti sai uuden, toimintaansa paremmin kuvaavan ja ajankohtaisen ilmeen. Yritys halusi viestiä uudistumiskyvystään ja -halukkuudestaan, ja uudella ilmeellä yhdistettiin Postin historia sekä uudet palvelut.

Valtakunnallinen ilmeenmuutos lähes 1 500 kohteeseen

Mainoshervan vastuulla oli Postin kaikkien myymälöiden, myyntipisteiden sekä pakettiautomaattien ilmeenmuutos. Uusi logo korvasi vanhat Posti-kyltit. Huolehdimme Postille esimerkiksi uudet valomainostuotteet, irtokirjaimet, kisällinkilvet ja muut valokyltit sekä teippaukset. Kyltit ja valomainokset asennettiin vaiheittain kymmenessä kuukaudessa vuoden 2015 aikana, ja kohteita oli lähes 1 500.  

Kattavasta asiakaskohtaisesta tietokannasta etua projektin läpiviennissä

Arkistoimme aina kaikkien asiakkaidemme tiedot, jolloin ne on helppo poimia esiin seuraavaa projektia varten. Pitkäaikainen yhteistyömme Postin kanssa onkin kerryttänyt kattavasti tietoa asiakkaastamme, minkä ansiosta meidän ei esimerkiksi tarvinnut kartoittaa yrityksen kaikkia kohteita enää uudestaan – monien kohteiden tiedot olivat jo meillä. Ilmeenmuutosta oli helppo ja nopea lähteä viemään eteenpäin.

Tarjosimme asiakkaallemme myös ajantasaisen projektiseurannan ja raportoinnin. Näin ilme saatiin muutettua sujuvasti, ja lopputulos näkyy kaikkien kansalaistemme arjessa valtakunnallisesti.